Catering

“De broodjes zijn verrukkelijk, de presentatie is top en de service van de mannen is erg goed.”

  • – Susan Kersten, Kessels & Smit

Catering

Catering bestellen kan op 3 manieren, per telefoon, online of via e-mail. Als team hebben wij jarenlange ervaring in de catering en horeca en weten wij wat klanten van ons verwachten. Voor ons is de belangrijkste voorwaarde dat gasten smaakvol en verantwoord eten tijdens een vergadering, training of moment van ontspanning. Neem bij vragen gerust contact met ons op.

Bestel- en bezorginformatie

Catering Utrecht 3

Verpakkingen en Servies

De broodjes worden geleverd in houten kratjes die zo op tafel kunnen worden gezet. Wij hergebruiken de kratjes en komen ze dus ook weer ophalen. Verder bieden wij de mogelijk om biologisch afbreekbaar servies bij te leveren.

Catering Utrecht 4

Thermoboxen

Om alles hygiënisch te leveren, presenteren en te vervoeren maken we naast de kratjes gebruik van vetvrij papier en thermoboxen. Bewaar de broodjes in de thermoboxen als het nog even duurt voordat er gegeten wordt.

Catering Utrecht 5

Bestellen

Broodjes bestellen kan bij ons van maandag t/m vrijdag van 07:00 tot 18:00 uur. De bestelling moet minimaal 24 uur van tevoren geplaatst zijn. Lukt dit niet, dan kun je ons altijd bellen om te kijken wat er mogelijk is.

Catering Utrecht 6

Betalen

Lunchcatering bestellen gebeurt bij ons op rekening. Hierdoor is het ondertekenen van het debiteurenformulier bij de eerste levering wel noodzakelijk. Aan het einde van de week versturen wij de facturen.

Catering Utrecht 7

Bezorgen & Tijden

Wij bezorgen gratis in het centrum van Utrecht bij bestellingen vanaf 10 personen. De catering wordt op twee momenten bezorgd, tussen 11:00 – 12:00 uur en tussen 16:00 – 17:00 uur. Bij afwijkende bezorgtijden graag overleggen.

Catering Utrecht 8

Bezorglocaties

Wij bezorgen gratis in het centrum van Utrecht bij meer dan 10 personen, anders rekenen wij € 7.50 bezorgkosten. Natuurlijk leveren wij ook catering in de regio, afhankelijk van de afstand wel met extra bezorgkosten.

Structureel afnemen?

Heb je interesse om structureel bij ons af te nemen of wil je partner worden en met ons aan de missie werken? In de brochure vind je meer informatie over de werkwijze, missie en andere mogelijkheden.

Download onze brochureCatering Brochure

Catering F.A.Q.

Hier vind je de veelgestelde vragen over onze lunchcatering. Als je jouw vraag niet kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op.

Neem contact op

Kunnen jullie ook rekening houden met dieetwensen?

Jazeker kunnen wij rekening houden met catering verzoeken als veganistische, glutenvrije en lactosevrije diëten. Wel vragen wij om bij speciale dieetwensen en allergieën dit vooraf aan ons te laten weten.

Hoe worden de salades en soepen geleverd?

De salades worden in witte langwerpige schalen, tot 15 personen per schaal, geleverd. De soep wordt in een passende soepcontainer geleverd en wordt standaard koud geleverd. Mocht je geen mogelijkheid hebben de soep te kunnen opwarmen, neem dan contact met ons op voor overleg.

Zijn al jullie producten biologisch?

Bij het kiezen van de ingrediënten zoeken wij continue naar de juiste balans tussen smaak, verantwoorde producten en de prijs die klanten daarvoor willen betalen. Helaas gaan deze 3 elementen nog niet altijd samen.  Als bedrijf proberen wij hier zo transparant mogelijk over te zijn; bekijk een volledig overzicht in de ingrediëntenlijst.

Hoe weet ik welke broodjes ik ontvang met onze lunch?

Elke week maken onze chefs een catering menu van 6 verschillende broodjes, 1 salade en 1 soep. Het weekmenu is te vinden op de homepagina van deze website. Bij de levering geven wij ook een geprint menu zodat jouw gasten weten wat ze eten.

Leveren jullie ook servies bij de catering?

Nee, wij bieden niet standaard servies en bestek bij de lunch; wel bieden wij hiertoe de mogelijkheid.

Verzorgen jullie ook catering in het weekend?

Ja, wij verzorgen ook catering in het weekend. Wel dient de bestelling dan voor het weekend geplaatst te zijn.

Is er een minimale bestelgrootte?

Nee, maar voor bestellingen onder de 10 personen rekenen wij bezorgkosten. Voor bestellingen buiten het centrum gelden weer andere voorwaarden.

Hoe gaan jullie om met annuleringen?

Een bestelling kan tot 24 uur van te voren worden gewijzigd of geannuleerd. Bij annuleringen binnen 24 uur zijn wij genoodzaakt 30% annuleringskosten in rekening te brengen.

Hoe weet ik wat onze bijdrage als bedrijf is aan de totale sociale impact?

Als klant ontvang je elke maand een overzicht van je bijdrage van het aantal maaltijden dat aan weeskinderen is gedoneerd en voedselverspilling die is voorkomen.

Zijn de lunches duurder omdat jullie maaltijden aan weeshuizen doneren?

Nee, de prijzen van onze lunches zijn onveranderd gebleven sinds wij maaltijden doneren. Voorheen gaven wij elke klant een huisgemaakt stuk shortcake als cadeautje, dit jaar hebben wij besloten dit om te zetten in een maaltijd voor een weeskind.

Waar kan ik het debiteurenformulier vinden?

Het debiteurenformulier sturen wij altijd vooraf per mail aan nieuwe klanten toe. Via de volgende link kun je het debiteurenformulier ook downloaden, klik hier.

Wat gebeurt er bij verlies of schade van kratjes, thermoboxen of schalen?

Thermoboxen, houten kistjes, schalen of andere leenemballage worden door ons opgehaald. Bij verlies of schade aan deze transport- of verpakkingsmaterialen zijn wij genoodzaakt de kosten voor vervangingswaarde in rekening brengen.